onsdag 2 mars 2011

Mer vårblomning


_DSC0226 copy

10 kommentarer:

Moa 2 mars 2011 kl. 22:41  

Galet snygga färger här! Jag gillar den rosa bokehn nere till vänster också :)

Kram Moa

Solveig 2 mars 2011 kl. 23:32  

Som sagt det här med blommor kan du!
Fantastiskt vackert! Du har makro eller hur?
Självklart skall jag tänka på dig hela tiden, men ibland passar det inte.
Hoppas din väderprognos håller i sig! Kram

Anonym 3 mars 2011 kl. 02:00  

Åh ja, körsbärsblom... Drömmer... Köpte ju ett klotkörsbär i våras, hoppas det blommar i år. Tyvärr verkade det inte må så bra...
Boktjuven är riktigt riktigt bra, kul att se vad du tycker!
Kramar

Karins fotoblogg 3 mars 2011 kl. 07:30  

Ljuvligt, ljuvligt, ljuvligt! Färgerna är suveräna! motiv och komp likaså. En riktig vägghängare det här :) Jag hoppas att du inte tar illa upp nu men den mörka halva knoppen i överkant drar till sig oförtjänt uppmärksamhet ;) En uppljusning av den och bilden är fulländad! Detta är naturligtvis en detalj och smaksak :)

Färgerna är verkligen underbara, jag kan inte se mig mätt! Har du använt ett hemmagjort action?

Ja, det är riktigt roligt att fota bebisar :) Jag har ju kommit på att jag kan sticka mössor och filtar till babyfotografering, det är riktigt roligt och det håller mig vaken framför tv:n ;)

Kram!

Yvonne - Frl. Klein 3 mars 2011 kl. 08:00  

Liebe Karin,
wunderschön Dein Bild! Ich freue mich auch schon auf Frühling und habe mir gestern auch ein paar rosa Kirschblütenzweige gekauft.
Einen schönen Tag,
viele liebe Grüße,
Yvonne

♥Karin♥ 3 mars 2011 kl. 17:57  

Otroligt vackert! Snygga färger!

Lotta 8`) 3 mars 2011 kl. 18:48  

Läckert! Vi har ett sådant träd på gatan och det är alldels underbart! När den fäller alla rosa blad, är det som ett rosa täcke :) Dottern som åker till Tokyo sista mars för att plugga japanska där, är så glad att få uppleva körsbärsträdens blomning - gissa om att jag är avis!!!! Jag skall försöka tajma in Iris-blomningen i juni :)
Kram ♥

Camilla Alvén 3 mars 2011 kl. 18:57  

Ljuvligt!!!!

Ha det bra
Kram

Ninni 4 mars 2011 kl. 15:19  

Så ljuvligt romantiskt! Jag måste nog leta fram några vårblommor jag också...
Visst är det skönt att den äntligen är på väg.
Ha en skön helg!
Kram Ninni

Glädjekällans Trädgårdsblogg 4 mars 2011 kl. 21:16  

Vackert Karin!
Snart är den här den där VÅREN :-)
Trevlig helg
Birgitta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP