tisdag 30 november 2010

I början av november följde jag med fotograf Solveig Holstein när bandet Dizzypline (och fler) spelade på Ölrepubliken. Det gav mersmak att fota spelningar men ack så svårt det är att fota när ljuset är i stort sett obefintligt. Här och här kan ni se Solveigs bilder. För egen del har jag bara börjat gå igenom mina bilder (min resa till Berlin och en massa andra saker kom emellan) men här är i alla fall två bilder...

In early November I met with photographer Solveig Holstein  to photograph when a band called Dizzypline played at Ölrepubliken (a bar here in Gothenburg). It was great fun to photograph a gig like this, but oh so difficult it is to shoot when the lights are almost non existent. You can see Solveig's photos here and here. I just started editing my pictures (my trip to Berlin and a lot of other things intervened) but here are two images...




Det är tvära kast här på min blogg. Idag jazzspelning, innan det adventspynt och härnäst väntar....ja det får ni se då! ;)

4 kommentarer:

Solveig 30 november 2010 kl. 23:49  

Kul med tvära kast! Dom här två var kanon! Jag visste det!! :) Väntar med spänning på resten, både från spelningen och Berlin! Kram!

Magnolia Handspun 1 december 2010 kl. 03:30  

Vad fina dom ar...fin komposisjon bada tva tycker jag..."It really sets a mood".

Karin Wijk 1 december 2010 kl. 22:35  

Vad spännande och roligt det låter!! Jättefina bilder :-) / Kram

Lotta 8`) 2 december 2010 kl. 21:53  

Karin - jättefina foton!! *gillar*, vad duktig du är! Kul att se bilder på andra miljöer än "de vanliga".

Ha det bäst, kram ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP