måndag 26 april 2010

White and blue


15 kommentarer:

Karin Wijk 26 april 2010 kl. 23:32  

Ljuvliga bilder! Gillar den första extra mycket för de fina linjerna. Tänk vad bra naturen kan piffa till sig :-)Det svåra är att hitta dessa små detaljer, vilket du verkligen gjort:-) / Karin

Magnolia Handspun 27 april 2010 kl. 01:56  

Beautiful movement in the first one, the lines/grass are so lovely..gorgeous light you have captured. This makes me miss home so much, such lovely tribute to spring.
Ha en fin vecka Karin.

Lotta 8`) 27 april 2010 kl. 07:25  

Söta små vårblommor :)

Ha en skön dag, kram ♥

pudelflicka 27 april 2010 kl. 07:33  

Vilka vackra bilder! Helt underbara!
Kram Hedvig

Hannele på Hisingen 27 april 2010 kl. 08:44  

vackert

Moa 27 april 2010 kl. 09:14  

Underbara bilder! Vårens första blommor gör en alltid så lycklig! :) Hoppas du får en fin tisdag!
Kram!

Solveig 27 april 2010 kl. 11:29  

Jättefina bilder! - Man kanske skulle investera i ett makro?... ;)

Photos by Storm 27 april 2010 kl. 12:37  

Åh vilka vackra bilder. Jag måste till min vitsippeskog. Fötterna i förra inlägget talar för sig själva....helt ljuvlig bild/Kram

Anjas Hill 27 april 2010 kl. 12:41  

Men Karin Då! Vilka makalöst vackra bilder!/Anja

Karins fotoblogg 27 april 2010 kl. 12:45  

Det känns som jag alltid upprepar mina kommentarer här hos dig :)
Men det ser ljuvligt underbart ut! Och det är "dina färger" som är så sköna!

kram

TimjanoAkleja 27 april 2010 kl. 14:42  

Hur fint som helst! Kan inte du komma och fota min trädgård i sommar? ;)

Kram!

Marina 27 april 2010 kl. 17:52  

Riktigt riktigt vackra! Kram!

Anna-Malin 29 april 2010 kl. 06:57  

å karin vilka underbara bilder...
äääääääälskar färgen på blåsippan.
helt vackert...

i skogen nära oss har alla vitsippor slagit ut och det är helt fantastiskt vackert.

hoppas kunna föreviga det en dag när det inte regnar...

kram
anna-malin

Ingmarie We 29 april 2010 kl. 22:30  

Underbara sippor och fina foton av dem.

Poppins 2 maj 2010 kl. 13:05  

När jag ser dina underbara bilder blir jag alltid berörd av ljuset. Hur bär du dig åt för att få dessa magiska och stämningsfulla foton?
kramar från Poppins

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP