måndag 15 mars 2010

En sista...



Vintern går mot sitt slut men innan blommor och annan vårlig grönska helt tar över här på bloggen vill jag bjuda på årets sista vinterbild. Ni som känner till Göteborg kanske känner igen er!? Bilden är tagen snöig söndag i februari mitt i Göteborg (inte långt ifrån Kronhusbodarna). Jag tycker det blev kul och annorlunda med snöeffekten, texturerna och den svartvita färgskalan. Nu blir det vår för hela slanten - jag lovar!

The winter is soon history but before I let the flowers and spring take over my blog completely I would like to share one last winter picture with you. It was taken in Gothenburg one snow Sunday in February. I think the snow, the textures and the black and white tones make it look kind of different. No more winter now - I promise!

15 kommentarer:

Magnolia Handspun 16 mars 2010 kl. 00:23  

Vackert men kanske en aning trist ochsa?
Valdigt fin kompostion Karin, sa vackert med den glittrande snon. Vi fick ingen vinter i ar..gick pa skidor 2 ggr.det var alt...och nu borjar tulipanerna komma upp...hmm.
Jag ser fram til dina vackra blommor...det gjor mej sa glad.
Kram.

Anna-Malin 16 mars 2010 kl. 07:14  

vackert vackert...
jag njuter gärna av dina bilder ett tag till :)

ha det fint!

kram
anna-malin

Anna-Malin 16 mars 2010 kl. 07:14  

vinterbilder skulle det stå :)

pudelflicka 16 mars 2010 kl. 08:17  

Härlig bild!
Ja vi får hoppas att våren kommer nu!
Kram Hedvig

Timjan o Akleja 16 mars 2010 kl. 09:26  

Tjusig bild! Hoppas att det blir vår nu...

Anjas Hill 16 mars 2010 kl. 09:36  

EN OTROLIGT FIN BILD! DET ÄR LITE KUL ATT SE DIN "SCHIZIGA" (FÖRSTÅ MIG RÄTT NU - INGEN FÖROLÄMPNING UTAN EN KOMPLIMANG)SIDA!
AV DINA SVARTVITA FÅR JAG EN ÖKAD PULS MEDAN FÄRGBILDERNA GER LUGN!/ANJA

Camilla Alvén 16 mars 2010 kl. 13:16  

Mycket snygg bild att avsluta vintern med!
Ha det bra
Kram

Karins fotoblogg 16 mars 2010 kl. 13:41  

Jag ser fram emot dina vårbilder! Och våren! Jag vill trycka mitt makro mot spirande vårknoppar ;)

Din sista vinterbild är fint beskuren i det fyrkantiga formatet och jag gillar snöflingorna som singlar ner... Vackert ljus och fint svartvitt!

Ha det gott, kram!

Betty Jo 16 mars 2010 kl. 16:17  

Karen I just found your blog link at Georgianna's! I'm so glad you're a blogger. I adore your beautiful phtography. I'm going to add your link to my blog. ♥

Hanna 16 mars 2010 kl. 19:09  

Härligt ljus! Ser nästan ut som att solen skiner fast det snöar!

FO - 2 16 mars 2010 kl. 21:20  

Som å bli tatt med tilbake i tid dette.
Flott fotografert, og flotte effekter. :)

Georgianna 18 mars 2010 kl. 06:55  

This is a really fabulous image, Karin. So wintery and evocative and classic. :) I really love the atmosphere. :)

Lusthuset 19 mars 2010 kl. 23:06  

Mycket, mycket vacker bild tycker jag. Jag kan mitt i all våryran verkligen njuta av vinterbilden. Bra jobbat. Ha en skön helg. Kram!

Hannele på Hisingen 27 mars 2010 kl. 12:07  

Snyggt ljus.

Charlotta Ward 5 april 2010 kl. 11:46  

Underbar bild! Absolutely amazing. I love it!

xCharlotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP